حق اشتراک در دنیای آرامش پارسیان، سالیانه مبلغ 680000 ریال می باشد. با تهیه این اشتراک، شما از تاریخ صدور به مدت یک سال در هنگام مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان، از تخفیف ویژه استفاده می نمایید، استفاده از خدمات درمانی به صورت اقساط در مراکز ویژه نیز جزء خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان برای مشترکان گرامی است.

کارشناسان ما اطلاعات درمانی در دفعات استفاده از خدمات را ثبت می نمایند و شما می توانید از این اطلاعات برای پیگیری و پشتیبانی درمان در مراکز طرف قرارداد استفاده نمایید. دستگاه کارتخوان هوشمند دنیای آرامش پارسیان، به صورت اتوماتیک، تخفیف مورد نظر را از هزینه کلی شما کسر کرده و اعمال می نماید. همچنین رسید تراکنشها در اختیار شما قرار می گیرد و  شما می توانید در هر لحظه، سوابق خود را از کارشناسان بخش پشتیبانی شرکت دنیای آرامش پارسیان دریافت نمایید. لیست مراکز طرف قرارداد و تعرفه های مورد نظر نیز، به پیوست دفترچه تقدیم حضور شما خواهد شد.

((با پرداخت روزانه 180 تومان از تمامی خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان بهره مند گردید))
((یکبار پرداخت حق اشتراک و استفاده بدون محدودیت در مبلغ و دفعات استفاده در طول یک سال اشتراک ))


نحوه استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد:
تمامی هموطنان عزیز و اتباع خارجی مقیم در کشور جمهوری اسلامی ایران میتوانند صرف نظر از داشتن پوشش خدمات بیمه ای پایه یا بیمه های تکمیلی شرکتهای بیمه نسبت به تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان اقدام و پس از دریافت بسته اشتراک خود، می توانند با در دست داشتن کارت ملی یا کارت اقامت (اتباع خارجی) و دفترچه راهنمای خدمات، به مراکز طرف قرارداد مراجعه و از خدمات آن مراکز طبق تعرفه اجرایی و درصد تخفیف درج شده در جدول لیست مراکز بهره مند گردند.
بسته های درمانی شرکت دنیای آرامش پارسیان:
1- دفترچه درمانی + کارت بانک پاسارگاد

با تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان، یک کارت بانکی مخصوص از بانک، سفارشی شده با اطلاعات شما نیز به شما تعلق می گیرد. شما می توانید با مراجعه به مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان، از دستگاه کارتخوان هوشمند موجود در آن مرکز، استفاده نموده و به صورت خودکار، از تخفیف ویژه آن مرکز استفاده نمایید. لیست تعرفه های آزاد و با تخفیف نیز به پیوست دفترچه راهنمای شما موجود است و طرح درمان شما در درون دفترچه ثبت می گردد تا هم پیشینه ای از روند درمانی خود داشته باشید و هم بتوانید صحت گفتار پزشک معتمد را بررسی نمایید. 6 روز پس از ثبت سفارش، این بسته به شما تعلق می گیرد و شما از همان لحظه دریافت اشتراک، می توانید از خدمات دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید. دقت کنید که در صورت درخواست برای داشتن کارت بانکی ویژه (فعال سازی شده)، پُر کردن فرم بانکی مخصوص برای صدور کارت الزامی می باشد.

2- اشتراک + فعال سازی کارت بانکی مشتری (به همراه دفترچه راهنما با نام مشتری)

در این روش، شما می توانید دفترچه اشتراک داشته باشید و کارت بانکی خودتان، تبدیل به کارت مخصوص تخفیفی می شود! ما کارت شما را در سیستم بانکی، ثبت می کنیم تا بتوانید با انتخاب هر یک از کارتهای شتاب موجود در کیف پولتان و فعال سازی آن برای اخذ تخفیف در مراکز طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید! این روش برای کسانی مناسب است که کیف پول شلوغی دارند و نمی خواهند یک کارت دیگر نیز به کارتهای بانکی شان اضافه شود. همچنین در این روش، نیازی به سپری کردن زمان طولانی برای صدور و فعال سازی نیست و هر فرد می تواند اطلاعات شناسایی به علاوه شماره کارت بانکی شتابی و نام بانک را در اختیار شرکت قرار دهد تا ظرف مدت 3 روز، کارت وی را در سیستم بانکی، ثبت و اطلاع از این ثبت در شبکه تخفیف را به صورت پیامک از واحد فنی بانک به انجام برسانیم.

3- اشتراک آنی به همراه دریافت کارت پس از مدت معلوم

صرفاً مشترکین با تعجیل در استفاده از خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان در مراکز طرف قرارداد می توانند پس از ثبت نام اشتراک طی 24 ساعت (پس از تائید واحد مالی) دفترچه راهنما با مشخصات خود را دریافت و به صورت آنی به مرکز درمانی خاص (ستاره دار در لیست مراکز طرف قرارداد) رجوع و از خدمات بهره مند گردند و پس از گذشت زمان صدور و دریافت کارت و یا فعال سازی کارت بانکی از خدمات در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد استفاده نمایند..

به طور خلاصه روند استفاده از خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان به شرح زیر است:

1- ثبت سفارش.

2- مراجعه به مراکز طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان با اخذ وقت قبلی. (به همراه داشتن دفترچه و کارت بانکی الزامی است.)

3- اخذ تخفیف از مرکز

به همین راحتی!