خدمات ویژه شرکت دنیای آرامش پارسیان به شرح زیر می باشد:
1- تضمین حسن انجام خدمات درمانی:

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت دنیای آرامش پارسیان در مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت از زمان معالجه مشترک به مدت یک سال پشتیبانی می گردد.
2- پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه ای:

- امکان استفاده از شماره ویژه 66562484 با 10 خط تلفن پشتیبان:
با تماس در ساعات اداری، کارشناسان و مشاوران واحد پشتیبانی شرکت، پاسخگوی کلیه سوالات مشتریان بالقوه و مشترکین محترم شرکت خواهند بود.
- امکان استفاده 24 ساعته از نرم افزارهای ارتباط جمعی:
با ذخیره شماره 09202726374 در تلفن همراه خود می توانید، پاسخ سوالات خود را در مورد مسائل مختلفی مانند چگونگی استفاده از خدمات شرکت، نحوه تماس و ارتباط با مراکز طرف قرارداد، خدمات قابل ارائه، ثبت نظرات و پیشنهادات و ... را در نرم افزارهای ارتباط جمعی دریافت نمایید.
- سرویس پیام کوتاه:

در تمامی ساعات شبانه روز، با ارسال پیامک به شماره همراه شرکت دنیای آرامش پارسیان، تمامی سوالات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات یا مراکز طرف قرارداد را به صورت پیامک اعلام کنید تا جواب سوال شما در اسرع وقت، اعلام گردد.
- سیستم استعلام مراکز طرف قرارداد:
مشترکین محترم می توانند با ارسال کد استعلام درج شده مقابل نام پزشک یا مرکز درمانی مورد نظر خود به شماره 02166562484 ، از وضعیت فعالیت، آخرین نشانی، تلفنهای تماس، ساعات کاری و درصد تخفیف توافق شده با آن مرکز، به صورت اتوماتیک و از طریق سامانه پیام کوتاه شرکت مطلع شوند. لازم به ذکر است جهت دریافت پاسخ پیامک، شماره همراه شما می بایست قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را داشته باشد. (برای خروج از لیست سیاه و دریافت پاسخ استعلام می بایست در اپراتور همراه اول عدد 2 را به 8999 و در اپراتور ایرانسل عدد 1 به 5005 ارسال نمایید)
- پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شرکت:
• پایگاه اطلاع رسانی شرکت دنیای آرامش پارسیان قابلیت همگام سازی با تمامی اپراتورها و ابزارهای دسترسی به اینترنت را داراست (ریسپانسیو) و شما می توانید با استفاده از موبایل و کامپیوتر از خدمات سایت شرکت، مانند یک اَپ هوشمند بهره مند شوید.
• امکان استفاده از خدمات آموزشی در سایت www.salamati.me به منظور مطالعه تمامی خدمات و قابلیتهای شرکت دنیای آرامش پارسیان و آشنایی با بیماریها، نحوه معالجه و خدمات درمانی قابل ارائه. همچنین لیست مراکز طرف قرارداد به همراه تصاویر مرکز، استعلام مراکز، پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری، مشاهده نمایندگان فروش و ... نیز بر روی وب سایت شرکت دنیای آرامش پارسیان، قرار دارد.
• استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین در روزهای کاری و ساعات اداری.
• سایت در بخش مراکز طرف قرارداد و تعرفه به صورت روزانه به روز رسانی می شود و تمامی اطلاعات مندرج قابلیت ثبت نظر شما بزرگواران را در خود دارا می باشد.
• امکان ثبت نظرات مشترکین محترم در خصوص نحوه ارائه خدمات از سوی مراکز طرف قرارداد و اعطای امتیاز در این خصوص در سایت شرکت.
3- امکان ایجاد مراکز طرف قرارداد جدید با توجه به درخواست مشترکین محترم در مناطق درخواستی.

4- امکان شرکت در قرعه¬کشیهای ویژه با هر تراکنش انجام شده در مراکز طرف قرارداد.

5- اعمال تخفیف در لحظه تراکنش در مرکز ارائه خدمات بر روی فیش رسید کارتخوان.

خدمات ویژه قراردادهای گروهی:

شرکت دنیای آرامش پارسیان مفتخر است آمادگی خود را در خصوص عقد قرارداد گروهی با سازمانها، شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی به منظور ارائه خدمات قابل ارائه با تسهیلات ذیل اعلام نماید:
- ارائه تسهیلات و تخفیف در حق اشتراک کارکنان.
- امکان استقرار پزشک و دندانپزشک در محل مجموعه¬هایی با بیش از 3000 نفر عضو:
سازمان هایی که بیش از 3000 نفر عضو دارند، می توانند از امکان استقرار پزشک در محل سازمان و در قالب طرح پیشگیری و پایش سلامت شرکت دنیای آرامش پارسیان بهره مند شوند. ویزیت رایگان، تحویل طرح درمان به اعضای سازمان و مشاوره در زمینه پزشکی از مزایای استقرار پزشک در محل سازمان می باشد. لازم به ذکر است که هیچ هزینه ای اضافه بر هزینه تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان، برای استقرار پزشک، از سازمان مورد نظر دریافت نخواهد شد.
- برگزاری طرح پیشگیری و پایش سلامت در سازمانها یا شرکت ها.
- ارائه خدمات درمانی به صورت VIP جهت مشتریان ویژه و مدیران محترم سازمان ها و شرکت ها.
- امکان پرداخت هزینه معالجات دندانپزشکی به صورت اقساط در مراکز VIP.
- امکان صدور کارتهای اشتراک با درج مشخصات و لوگوی شرکتها و سازمانها بر روی کارت.

روش ثبت سفارش شرکت ها و سازمان ها:
شرکت دنیای آرامش پارسیان آماده عقد قرارداد گروهی با سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد. در صورت تمایل به ثبت سفارش و همکاری با شرکت دنیای آرامش پارسیان، مدیران محترم می توانند فرم ثبت سفارش، موجود در وب سایت شرکت به آدرس www.salamati.me را پُر نمایند تا در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته شود.

ثبت نام کنید!

در صورتی که پرسنل محترم سازمان ها بیش از 1000 نفر باشد، قابلیت ثبت لوگوی سازمان در پشت کارت بانکی ویژه بانک پاسارگاد وجود خواهد داشت و در صورتی که این عدد کمتر از 1000 باشد، ما لوگوی سازمان را روی بسته بندی ویژه شرکت دنیای آرامش پارسیان، چاپ کرده و تحویل ایشان می دهیم. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، حتما دفترچه درمانی شرکت دنیای آرامش پارسیان را مطالعه فرمایید.