شرکت دنیای آرامش پارسیان (سهامی خاص)، ثبت شده در اداره ثبت شرکت های تجاری استان تهران به شماره ثبت 469097 و شناسه ملی 14004770113 و کد اقتصادی 411476331878 با همکاری جمعی از کارشناسان خبره حوزه های پزشکی، بیمه، بازاریابی، بازرگانی و گردشگری با هدف کاهش هزینه های درمانی و با عنوان تامین کننده آرامش در خانواده های ایرانی، در حال ارائه خدمات زیر می باشد:
1- ایجاد تعرفه درمانی مناسب:
کارشناسان شرکت دنیای آرامش پارسیان، تعرفه ها را بر اساس تعرفه های مصوب و اجرایی ابلاغ شده توسط دستگاه های مرتبط با این موضوع، شناسایی نموده و درصدهای تخفیف را اعمال می نمایند.
2- ارائه تخفیف واقعی به مشترکین:
تخفیف مشخص شده در هر مرکز و برای هر خدمت، واقعی می باشد و خبری از تخفیف های غیر واقعی در هنگام مراجعه شما عزیزان نمی باشد.
3- تایید تعرفه:
تعرفه تخفیفی واقعی در مراکز طرف قرارداد، مهر و امضا شده و به مدت یک سال قابل اجرا می باشد.
4- شناسایی و معرفی مراکز درمانی مجهز و مدرن به هم وطنان عزیز به منظور دریافت بهترین نوع خدمات درمانی، با بالاترین کیفیت و  با کمترین هزینه ممکن.
5- ارائه مشاوره حرفه ­ای و تخصصی توسط کارشناسان شرکت دنیای آرامش پارسیان به جهت شناسایی مراکز طرف قرارداد و ارائه خدمات درمانی بر اساس تعرفه­ های مصوب با تخفیف های ویژه.
6- نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات متنوع درمانی، پیگیری روند معالجات مشترکین و تضمین حسن انجام خدمات ارائه شده توسط مراکز طرف قرارداد.
7-  تامین، تهیه و توزیع مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی طرف قرارداد:
همانطور که می دانید، مواد و تجهیزات، در بخش درمان، ایفاگر مهم ترین نقش می باشند. بارها دیده ایم که مواد نامرغوب و یا تجهیزات قدیمی و غیر استاندارد، چه بلایی بر سر اعتماد مردم آورده است! مواد و تجهیزات استاندارد، اولین شرط موفق بودن یک مرکز درمانی است و باید از تامین کننده های معتبری تهیه شود. وجود تامین کننده هایی که صرفا به دنبال سود خودشان می باشند و بی تجربگی برخی از خریداران محترم، ضربه های جبران ناپذیری به دنیای اعتماد بین بیمار و پزشک وارد می نماید.
بسیاری از افراد ، بی توجه به کیفیت نامناسب مواد مصرفی به سوی درمان های ارزان قیمت رفته که به دلیل درمان با کیفیت نامناسب، نه تنها مشکل شان حل نمی شود، بلکه ظرف مدت کوتاهی به مشکلات آنان نیز افزوده خواهد شد!
در همین راستا، شرکت دنیای آرامش پارسیان در راستای رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات درمانی مطمئن و ارزان قیمت به مشترکین و با کوشش همکاران بخش بازرگانی خود، اقدام به واردات و تامین کالاهای مصرفی مطمئن و تجهیزات مورد نیاز مراکز پزشکی و دندانپزشکی طرف قرارداد، با هدف حذف واسطه­ ها و کم کردن هزینه­ های جاری مراکز طرف قرارداد و در نهایت افزایش کیفیت خدمات و پایین آوردن هزینه درمان جامعه نموده است.