ارائه دهنده خدمات درمانی با تخفیف ویژه با مجوز رسمی فروش کارت تخفیف

چرا دنیای آرامش پارسیان؟

بشر از بدو خلقت تاکنون، نیازمند استفاده از خدمات درمانی بوده که در این میان مشکلات مربوط به حوزه هایی نظیر دندان و زیبایی اهمیت بیشتری دارد. زیرا اهمیت ندادن به این دست از مشکلات، علاوه بر ایجاد بیماریهای بسیار، در زیبایی نیز تاثیرگذار است. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ارائه خدماتی مرتبط با دهان و دندان، زیبایی، طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی و سونوگرافی، اپتومتری و لاپراسکوپی و ... دیگر معضل تلقی نمی شود.


با تلاش و برنامه ریزی مسئولین محترم کشور، اکنون درمانگاهها، مطبها و بیمارستانها، مجهز به انواع تجهیزات پیشرفته ارائه خدمات پزشکی می باشند. از طرفی، پزشکان بسیاری نیز با مهارت بالا، سعی در حل مشکلات دهان و دندان، پوست و ... هموطنان عزیزمان دارند.

حال سوال اینجاست که چرا با وجود پیشرفتهای روزافزون در علم پزشکی، تجهیز بودن مراکز درمانی و وجود متخصصان متبحر، مراجعه هموطنان عزیزمان به مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و پیراپزشکی پایین است؟

بر اساس آمار رسمی، سالیانه بیش از 5 میلیون دندان قابل ترمیم، کشیده می شود و از هر 100 نفری که دندان پوسیده دارند، تنها 10 نفر به پزشک و دندانپزشک مراجعه می نمایند! این در حالی است که تعداد کل مراکز درمانی و بهداشتی در کشور بیش از 6000 واحد است که حدود 2983 مرکز دارای یونیت دندانپزشکی می باشند.

در حالت کلی، بهداشت دهان و دندان و خدمات مرتبط با پوست و زیبایی در ایران برای مردم اهمیت چندانی ندارد، یعنی برای یک دل درد ساده به پزشک مراجعه می شود. اما درد دندان معمولاً با مسکن های خود تجویز ساکت می شود و فراموش می شود!! مگر این که کار به جای باریک بکشد تا فرد را وادار کند به متخصص مرتبط مراجعه کند. باید این نکته را مدنظر داشت که هزینه‌های خدمات دندانپزشکی و زیبایی در همه کشورهای جهان گران است و حتی می توان گفت این هزینه ها در ایران نسبت به سایر کشورها کمتر است! اما، وضعیت اقتصادی مردم و تحت ‌پوشش بیمه ‌نبودن همه این خدمات، هزینه‌های سنگینی را بر مردم تحمیل می‌کند.

به این ترتیب است که به‌رغم افزایش دندانپزشکان، متخصصان و مشاوران زیبایی، مراکز تخصصی طب سنتی و مراکز بهداشتی و درمانی، آنچه افزایش پیدا کرده خدمات درمانی است و نه خدمات پیشگیری و توجه مردم نسبت به بحث پیشگیری کمتر است. حال که ریشه مشکل را شناسایی کردیم، بهتر است به طور خلاصه، دلایل عدم مراجعه به متخصصان دندانپزشکی و زیبایی را بررسی کنیم.
ما کارشناسان دنیای آرامش، عوامل موثر در این عدم مراجعه را شناسایی کرده و به آنها اشاره می کنیم:
  • 1- بالا بودن هزینه های درمان دندانپزشکی و خدمات پوست و زیبایی.
  • 2- تدریجی بودن فرآیند از بین رفتن دندان و فرسودگی ظاهری انسان.
  • 3- حس ترس از محیط درمانی یا متبحر بودن متخصص و پزشک.
  • 4- عدم اعتماد به صحت گفتار یا تعرفه درمانی و یا تجهیزات مورد استفاده.
  • 5- عدم آگاهی در زمینه اهمیت رسیدگی به مشکلات دهان و دندان و پوست.
  • 6- عدم شناخت مزایای طب سنتی و اسلامی و استفاده از این خدمات.

در این میان، سایر خدمات درمانی مانند حوزه دهان و دندان، زیبایی و خدمات مرتبط با طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی و سونوگرافی، اپتومتری و لاپراسکوپی، توسط بیمه های تکمیلی حمایت نمی¬شوند و از طرفی مانند دندانپزشکی، هزینه های بالایی نیز دارند.
برآن شدیم تا تمامی نیازهای هموطنان عزیز را در حوزه خدمات درمانی با اعطای حق اشتراک یک ساله استفاده از تخفیف خدمات در حوزه دهان و دندان، زیبایی، خدمات مرتبط با طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی، سونوگرافی، اپتومتری، لاپاراسکوپی و پیراپزشکی با تخفیف 20 الی 70 درصدی، برطرف نماییم تا با همکاری جامعه محترم پزشکی و شما، گامی در راستای بهبود وضعیت مذکور برداریم.
((شما با درمان در مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان، فقط 30 تا 80 درصد هزینه را پرداخت می نمایید))

آزمایشگاه

اپتومتری

باشگاه مشتریان

تخفیف

تصویربرداری

خدمات دندانپزشکی

درمان انواع سرطان های روده کوچک

درمان دیابت

درمان چاقی و لاغری

دندانپزشکی

دنیای آرامش پارسیان

سایت تخفیف

سایت تخفیف گروهی

طب سنتی و اسلامی و حجامت

عمل جراحی شکم به صورت بسته

عینک

فیزیوتراپی

لاپاراسکوپی

ماموگرافی

مشاوره درمانی

پوست مو زیبایی

کارت تخفیف

کارت تخفیف درمانی

کارت تخفیف پزشکی

کارت تخفیف گروهی

۹۵/۰۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم آجربندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی